Мовний табір «RAINBOW»

2018 / 06 / 08 - admin

  

    З 29 травня по 8 червня 2018 року в Костянтинівській ЗШ І-ІІІ ступенів №5 функціонував літній мовний табір «RAINBOW» для учнів 5-7-х класів. Його роботою керувала вчитель англійської мови Берещак Олена Анатоліївна. Тема проекту мовного табору – «Молоді й талановиті». Для учнів було проведено урочисте відкриття та закриття табору, забезпечено належну організацію змістовного дозвілля дітей. Разом з учителем у таборі як волонтери працювали учні 10-х класів. Саме вони організовували фізхвилинки, були капітанами команд, допомагали дітям у створенні проектів.

    Метою роботи мовного табору було розширення кругозору школярів, ознайомлення із загальними відомостями за темою проекту. Перед початком роботи табору вчитель поставив такі завдання: виховання культури спілкування, прагнення до спілкування англійською мовою, висловлення власних думок та поглядів англійською мовою, розвиток та розкриття творчих здібностей школярів, спонукання до саморозвитку та самовдосконалення. Щодня проводилися заходи з узагальнення та систематизації знань учнів з теми (словниковий запас, граматичні конструкції, корисні у щоденному використанні). Заняття відбувалися у формі ігор, творчих майстерень, інсценування поставлених завдань та ситуацій, підготовки та захисту проектів. Обиралися різні форми занять для забезпечення учнів знаннями з теми, які надалі будуть для них корисними в школі та у випадку спілкування в англомовному середовищі. Кожен день у таборі був тематичним: «We are friends» («День знайомств»), «Fairy Colours» («Магічні фарби»), «Hello, Summer!» («Привіт, літо!»), «Sport and Health» («Спорт і здоров’я»), День України, День Розслідувань, День Солодощів і Шоколаду тощо.

   Мети, заради якої було відкрито мовний табір, досягнуто. Школярі проводили дозвілля весело, розширювали світогляд, практикувалися у спілкуванні англійською мовою. Учні також змогли реалізувати себе у творчих завданнях. Вони мали змогу проявити свої творчі здібності, навчалися коректно поводитися в різних ситуаціях та використовувати для цього граматичний та лексичний матеріал англійської мови, одержали достатню практику усного мовлення. На прощання діти висловили бажання продовжувати практику мовних таборів щороку.