Сухомлинський у діалозі з сучасністю

2013 / 09 / 28 - admin
              У сучасному світі гостро постає проблема розвитку особистості. Повсякденне життя доводить, що у складних сучасних умовах, які постійно змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина творчо обдарована, гнучка, здатна до використання нових ідей і задумів, нових підходів. Здатність до творчості є умовою орієнтації людини у швидкоплинних процесах у світі, умовою не тільки адаптації до них, а й власної життєтворчості. Життя – це постійний екзамен. Кожна життєва ситуація – це тестування розуму, швидкості реакції, духовних сил, якостей характеру. Як же підготувати дитину до таких випробувань? За останні роки інтерес до проблеми творчості значно зріс, а в умовах закладів нового типу він є особливо актуальним. Посилюється увага до розвитку творчих здібностей дітей, надання їм можливості виявити їх.Світова педагогіка багата славними іменами, які працювали над проблемою творчості. Але серед них відчутно лунає ім’я В.О.Сухомлинського. До 95-річниці з дня народження великого педагога у ЗОШ№5 під керівництвом методиста міського управління освіти Савченко Н.Ю. пройшов семінар «В.О.Сухомлинський у діалозі з сучасністю: розвиток творчих здібностей молодших школярів».Педагогічна спільнота нашого міста постійно осмислює, використовує і впроваджує в своїй роботі творчу спадщину В.О.Сухомлинського. На семінарі були висвітлені такі питання: педагогічний досвід, ідеї В.О.Сухомлинського щодо творчого розвитку розуму, педагогічної творчості вчителя; умови успішного розвитку творчих здібностей дітей; система роботи з обдарованими дітьми.Працюючи над проблемною темою «Розвиток творчих здібностей учнів» вчителі нашого міста побачили наскільки талановиті учні; зрозуміли їхні велике бажання розвивати свої здібності, безмежні  можливості дітей. Тому метою своєї роботи бачать: шляхом дослідження інтелектуальних та творчих особистісних якостей учнів домогтися диференціації, впливу на розвиток кожної дитини з урахуванням її інтересів, мотивів, системи цінностей, стимулювати розвиток творчих здібностей кожної особистості. В цьому їм допоможуть  методичні рекомендації, пам’ятки, поради, які гості семінару отримали у подарунок.                                  Г.І.Сірош, вчитель початкових класів ЗОШ №5