Завдання на період карантину (12.03-26.03)

2020 / 03 / 12 - admin

   2 - А,Б,В клас.  Завдання для самостійного опрацювання на період 12 березня - до кінця карантину.

   Математика.

   * Засвоїти таблиці множення і ділення на 7.

   * Опрацювати завдання за підручником : 

     с.113 № 3,  5,  7,  задача 2.

     с.114 № 4,  6,  7,  1,  4.

     с.115 № 6,  7,  8,  9,  задача 2.

     с.116 № 3(без схеми та плану), 4,  5,  8.

     с.117 Вивчити правило. № 4,  7.

     с. 118 № 8,  1,  2,  3.

     с. 119 № 6,  7.

 

    Українська мова

     с.80  Засвоїти правило. Впр.206

     с.81 Впр.(хатинка).  Впр.207.

     с.82 Засвоїти правило.Впр.(хатинка).

     с.83 Засвоїти правило.Впр.213.

     с.84 Впр.(хатинка).

     с.85 Засвоїти правило. Впр.216.

 

    Читання

      с.115-116 "Весняний вітер" - переказ.

      с.116 - читати, відповідати на питання.

      с.117 - напам'ять "На зеленому горбочку".

      с. 118 - 119 - виразно читати, відповідати на питання.

      с.119 - один з віршів ( за вибором ) вивчити напам'ять.

 

     ЯДС

       с. 61 - 72 - читати статті, відповідати на питання.

 З питаннями звертатись до класного керівника.

3 - А,Б,В клас.  Завдання для самостійного опрацювання на період 12 березня - до кінця карантину.

12.03.

Математика переглянути відеоурок розісланий на електронні адреси

           виконати завдання с.116 №730, 731,737 (письмово) № 732 усно. Задачі 734, 735,738 Приклади                  письмово 733

Укр.мова переглянути відеоурок розісланий на електронні адреси Повторити правило про антоніми та синоніми           с 125-127 виконати вправи №300, 302, 304-306

13.03.

Природознавство переглянути відеоурок розісланий на електронні адреси с.118-120 читати і відповідати на                    запитання.

Літературне читання с.120 читати с.121-123 виразне читання с.123 відплвідати на питання

16.03.

Математика Повторити ділення на 1, ділення рівних чисел,ділення 0. Приклади №739,740 с.117 №747 с.118            Задача 741 с.117 №742, 746 с 118.Рівняння 744 с.118

Укр.мова Переглянути відеоурок розісланий на електронні адреси.  Вивчити словникові слова с 129. Вправа          310, 311 с 129. С.130 вправа 313,314

Літературне читання с. 124 виразне читання, с.125 відповідати на питання.

17.03.

Літературне читання с.125-127 виразне читання відповідати на питання

Укр. мова написати аудіодиктант розісланий на електронні адреси. Опрацювати с.131-132

Математика Вивчити правила с.119. Приклади №751,752, 756. Задача № 757

18.03.

Літературне читання Опрацювання творів із "Хрестоматії сучасної української дитячої літератури" М. Савка                    "Казка про старого лева" с.75-79. Скласти сенкан про головного персонажа.

Математика Повторити правиоа с.119 Приклади №759, 764. Задача №760, 765

Укр мова. Вправа 318, 319

19.03

Укр.мова Вивчити правила с.134 вправи 323, 324 с 135

Математика переглянути відеоурок розісланий на електронні адреси Приклади № 758, 759 (усно) № 764.Задічі 760, 765

Природа переглянути відеоурок розісланий на електронні адреси

        С 121-123 читати та відповідати на запитання

20.03.

Літературне читання  Повторити тему "Світ поезії", відповідати на питання с 128.

Природа Приготувати проект про пристосування тварин до життя в різних умовах

Завдання з украінської мови та літератури

7-Б

Мова – Опрацювати параграф 36(Написання не та ні з прислівниками )

              Впр.369,371,373.(письмово ,в блакитних підручниках номера можуть відрізнятися)

Література – с.212 – 223 читати.Відповісти на питання с. 224 письмово,заповнити таблицю.

Зарубіжна література -  с. 190 – 201 читати .Визначення виписати в зошит .Завдання № 12 с.202 письмово .

8 – А (II)     8 – Б (II)

Мова – Опрацювати параграф 28 ,Впр. 295,297

Література – с.135 – 140 читати (Завдання 1 – 9 письмово )

Зарубіжна література – Опрацювати с.180 – 184 (Завдання №3 с. 184 письмово )

9 - Б

Мова – Повторити параграф 28 – 32.Опрацювати параграф 33 Впр.3-с.117,впр.4-с.118(письмово)

Література – с. 218 – 226 читати ,Уривок з поеми « Кавказ » вивчити.

Зарубіжна література – с. 240 – 250 читати.Літературний ринг с. 250(письмово)

Завдання з укр.мови (Видренко А.М.) на 12.03-20.03

7-А клас:

§40 , вправи 419 (письмово), 420 (письмово).

Завдання з укр.літ. (Видренко А.М.) на 12.03-20.03

7-А:

Читати,відповідати на питання с.198-205. Вивчити напам`ять "Крила"

Завдання на 23/03 - 27/03, мова

7-А клас:

підготовка до контрольної роботи - виконати вправи 422 (І усн, ІІ письмово), 424 (письмово), розв`язати тести сторінка 149-150.

5-А клас  Українська мова 

І група (Федорюк Лілія Владиславіна)

1) Повторити правило § 54, виконати впр. 433;

2) Засвоїти правило § 55, виконати впр. 439, 443, 447;

3) Опрацювати § 56 (усно).

6-В клас  Українська мова

1) Засвоїти правило § 50, виконати впр. 420, 421, 423;

2) Виконати тестові завдання с. 160-161 (письмово), виконати завдання для самоперевірки с. 161 (усно).

 

6-В клас   Українська література

1) Повторити с. 179-187;

2) Читати, переказувати, аналізувати с. 188-193. Відповідати на питання с. 193 

(усно);

3) Читати, переказувати с. 194-196. Вивчити поняття «сюжет».

Завдання з укр.літ. (Видренко А.М.) на 23.03-27.03

7-А клас:

Читати, відповідповідати на питання с.206-211.Вивчити напам`ять "Лебеді материнства" 

Завдання з укр.мови (Видренко А.М.) на 12.03-20.03

8-А клас:параграфи 27-30 повторити.Виконати завдання с.138-141.

Завдання на 23/03 - 27/03, мова

8-А клас:Опрацювати параграф 31. Виконати впр.310,311,312.

Завдання (Видренко А.М.) на 12.03-20.03

з укр.мови 

10-А клас:

https://www.youtube.com/watch?v=E1vf1Q8xObc

Повторити параграфи 21-23,впр. 155,156,160.

Завдання з української літератури

https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:Osvitoria_and_EdEra+lifehacks201+lifehacks201/about

Вивчити напам`ять "Contra spem spero". Дочитати "Лісова пісня", чит  "Кассандра".

Завдання (Видренко А.М.) на 23.03-27.03

з укр.мови

10 клас:

https://www.youtube.com/watch?v=TwXcLCew35Q

Повторити параграфи 24-25,впр.174,завд.с.119-120

Завдання з української літератури

Повторити Вивчене про О.Кобилянську,зміст прочитаних творів.

Зарубіжна література 

Оскар Вайльд "Портрет Доріана Грея".

Завдання (Видренко А.М.) на 12.03-20.03

з укр.мови 

11-А клас:

https://www.youtube.com/watch?v=E1vf1Q8xObc

Параграфи 45,46. Впр.327,328.

Завдання з української літератури

https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:Osvitoria_and_EdEra+lifehacks201+lifehacks201/about

О.ГОнчар "Собор".Т.Л.:прроблемно-філософський роман.

Завдання із зарубіжної літератури

Е.Хемінгуей "Старий і море"

Завдання (Видренко А.М.) на 23.03-27.03

З укр.мови

Параграф 47. Впр.369,370,371.

З укр.літ.

В.Земляк "Лебедина зграя", Р.Іваничук "Мальви".

Зарубіжна література

Г.Маркес "Стариган із Крилами"

Дистанційне завдання Єрмолова О.А.
9  - Б  клас
Мова – параграф 33 повторити  , с.119 Впр.1 ,параграф 34 опрацювати
Література  Виконати завдання  стр .-279( 1-4,уривок з послання вивчити)  ,
Твори  «Катерина  » ,  « Наймичка »  , « Марія »    прочитати 
Зарубіжна література – Опрацювати  стр. 251-260 Твір  «Пігмаліон » прочитати

8 – А,Б (2 група) клас
Мова – Опрацювати параграф 29 ,Впр. 302,303,308 письмово
Література   Прочитати   стр. 242 -253 (завдання 1-10 письмово)
Зарубіжна література – Опрацювати  стр. 185 – 192  Відповісти на питання9письмово)


7 – Б  клас
Мова – параграф 36 повторити  ,  37- опрацювати  ,Впр.-  382,383,384 письмово
Література   - стр .-224 – 232 опрацювати ,відповісти на питання (вивчити 1 вірш за творчістю В.Симоненко)  , « Русалонька із 7 – В…»    прочитати 
Зарубіжна література – Опрацювати  стр. 202-215  Твір  «Пістрява стрічка » прочитати,

Завдання з фізики:

7 клас: Вивчити параграф 27-29, підгот. до заліку за параграфами 22-29.

https://www.youtube.com/watch?v=G6Y1msVaGyQ

8 клас: Повторити параграфи 23-32, виконати вправи 31-32.

https://www.youtube.com/watch?v=mMBBf4u6Kgk

9 клас: Опрацювати параграф 35, вивчити алгоритм, виконати вправу 35 за алгоритмом.

https://www.youtube.com/watch?v=XkkNeKt2dFs

10 клас: Опрацювати параграфи 36-37, виконати вправи 36-37.

https://www.youtube.com/watch?v=ncNqOES111Q

11 клас: Повторити параграфи 29-35, виконати тести на с. 209.

https://www.youtube.com/watch?v=DAUMylbybN4

Завдання з астрономії:

11 клас: Підготуватися до контрольної роботи за параграфами 19-26.

https://www.youtube.com/watch?v=PJMg4ckdmqw

Завдання з інформатики

8-класи Організація циклів

https://www.youtube.com/watch?v=pbdO392kF9Y

9-класи Використання хмарних сервісів для зберігання данних

https://www.youtube.com/watch?v=plE5S9YHj2w

10 клас Растрова графіка

https://www.youtube.com/watch?v=OLf1o2mzdeU

11 клас Використання візуальних ефектів в анімації

https://www.youtube.com/watch?v=0wH00Xb_N3A

Завдання з інформатики Рожков С.І.

5(А,Б,В) клас . Виконати завдання сторінка 185 (1,2).

6(А,Б,В) клас . Виконати завдання сторінка 99 (1,2).

Завдання з історії та правознавства:

11 кл: історія України – g 22,23,24.

 Всесвітня – g 21,22. Дати відповіді на питання до  g усно.

Підготовка до ЗНО:  транслюється на каналі «Рада» та Ютуб-каналі

Міносвіти за таким графіком:

Вівторок : 18.30-21.00;

Середа:  8.00-9.00 та 18.30-21.00:

Четвер: 8.00-9.00 та 18.30-21.00;

П’ятниця : 8.00-9.00 та 18.30-21.00;

Субота та неділя :  10.00-20.00 ( з перервами)

9 кл: право – g 19,20,21. Опрацювати тести до g.

8 кл: історія України -    g  28, сторінка 220 письмово в зошитах дати відповіді на тести . 

Всесвітня -   g 21,22  прочитати, дати відповіді на питання до g  усно.

6 кл : історія  -  g 30,31,42. Параграфи прочитати, виписати нові поняття в зошити, дати усні відповіді на питання до g  .

Завдання з хімії

7 клас

1.Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої  речовини. Виготовлення розчину.

Д/з:опрацювати п.27, виконати письмово №195, 196, 197 с.160

2.Обчислення масової частки, маси розчиненої речовини, маси і об’єму  води в розчині.

Д/з:опрацювати п.27, виконати письмово №198, 199, 200 с.160

8 клас

1. Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними оксидами, солями.

Д/з:опрацювати п.29, виконати письмово №226(а), 228, 232 с.159

2. Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання. Заходи безпеки під час роботи з лугами.

Д/з:опрацювати п.29, виконати письмово №226(б), 229, 230 с.159

3. Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні).

Д/з:опрацювати п.31, виконати письмово №246, 247, 250 с.174

4. Фізичні властивості середніх солей.

Д/з:опрацювати п.32, виконати письмово №254, 255, 256 с.181

 9 клас

1.Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні

      властивості. Хімічні властивості етанової кислоти: електролітична дисоціація, 

      дія на індикатори, взаємодія з металами, лугами, солями. Застосування

      етанової кислоти.

   Д/з:опрацювати п.28, виконати письмово №209, 210, 212 с.161

      2.Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його

      склад, мийна дія.   

 Д/з:опрацювати п.29, виконати письмово № 219 с.168

      3.Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. 

      Біологічна роль жирів. 

Д/з:опрацювати п.30, виконати письмово №224, 225 с.173

4. Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі.

Д/з:опрацювати п.31, виконати письмово №229, 231 с.180

11 клас

1. Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

Д/з:опрацювати п.26, виконати письмово № 209, 210 с.163

2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

Д/з:опрацювати п.22, виконати письмово № 221  с.170; № 212  с.163;

3. Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі. Поняття про жорсткість води та способи її усунення. 

Д/з:опрацювати п.27, 28, виконати письмово №218, 220 с.170

4. Сучасні силікатні матеріали.

Д/з:опрацювати п.29, виконати письмово № 235 с.179

Основи здоров’я (6 клас)

1.Стосунки з однолітками. Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній.

Д/з:опрацювати п.25, конспект

2. Способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі.

Д/з:опрацювати п.25, конспект

3. Безпека в побуті. Правила користування газовими приладами, електроприладами,  водогоном, тепловими мережами. Безпека при користуванні засобами побутової хімії.

Д/з:опрацювати п.26, конспект

Завдання з української мови, української літератури, зарубіжної літератури для 5-А, 6-А, 6-Б, 9-А класів

                               9-А клас 

Укр. мова: повт. параграф 32, дом. вправа с. 115, опрац. синт. розбір СР з різними видами зв'язку (с. 115).

Укр.літ-ра: прочит. с. 209-227 підручн., поеми Т.Шевченка "Катерина", "Наймичка", вивч. напам. уривок з послання "І мертвим, і живим..." (с. 218-219 підручн.), вірш "Доля" (с. 239).

Заруб. літ-ра: прочит. драму Г.Ібсена "Ляльковий дім", опрац. с. 240-249 підручн.

 6-А, 6-Б класи

Укр. мова: опрац. параграфи 30-32, вправи 272, 279, 282, 283. 

Укр. літ-ра: прочит. повість Я.Стельмаха "Таємниця лісового озера" 

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=3714

                              5-А клас

Укр. мова: опрац. параграфи 54,55, вправи 433, 439.

Укр. літ-ра: вивч. напам. вірш с. 195-196, один з віршів с.199-201 (вірш на с. 201 - для тих, кому достатньо 6-9 балів); прочит. оповідання "Лось" (с. 203-210).

Завдання із зарубіжної літератури учитель Андрієнко Ю.В. (карантин 12/03-20/03)

7-В клас: прочитати "Пістрява стрічка", дати відповіді на запитання стор. 215.

8-Б клас: бути готовими до написання контрольного твору у формі есе за творчістю Петрарки, Шекспіра, Сервантеса; законспектувати (текстуально або схематично) статтю стор. 180-184 (основне!).

Завдання із зарубіжної літератури учитель Андрієнко Ю.В. (карантин 23/03-27/03)

7-В клас: виконати завдання стор. 225 - 226 І, ІІ, ІІІ, ІV рівень письмово.

8-Б клас: опрацювати сторінки 187-189, виразно чиати сонет ДюДонна, давати відповіді на запитання стор. 189.

 ВІДОМОСТІ З СИНТАКСИСУ І ПУНКТУАЦІЇ

Варіант перший

І. Запишіть у дві колонки речення  і словосполучення. 

Гріється на сонечку.  Котик не спить. Спить міцно. Теплого дня.  На подвір'ї.

2. Визначте межу речень і розставте розділові знаки. Підкресліть граматичну  основу в кожному реченні.

На осінніх канікулах ми їздили до Києва Київ — це столиця України це місто прекрасне.

3. Поширте речення другорядними членами, відповідаючи на запитання. Підкресліть другорядні члени речення умовними знаками. 

(Яке?) сонечко сідає. (Де?) випливає (який?) місяць. (Як?) ся¬ють зірки (над чим?).

4. Перекладіть українською мовою подані словосполучення.  

Стоять у доски,  пригласить к столу,  думать о маме,  отсутствовать по болезни,  чемпионат по футболу.

5. У записаному тексті розставте розділові знаки.

Вітер затих заспокоївся. А осінь розмальовує дерева і жовтими і багряними і золотими барвами. Килимом лягає листя всюди у парках скверах лісі. А сонце світить та не гріє.

6. Доповніть речення однорідними членами речення.

У кімнаті тепло і   ...     .  Вся дружна, ... родина зібралася вдома. Від¬почивають всі: і малюки, і   ...    .

Варіант другий -

1. Синтаксис — це розділ науки про мову, що вивчає:

а) розділові знаки;

б) частини мови;

в) будову та значення словосполучень і речень.

2. За метою висловлювання речення бувають:

а) складні і прості;

б) розповідні, питальні і спонукальні;

в) поширені і непоширені.

3. У реченні „Випливає срібний місяць угорі” є:

а)два словосполучення;

б) три словосполучення;

в) одне словосполучення.

4. Додаток — це другорядний член речення, який відповідає на питання:

а) непрямих відмінків; .

б) який? чий?

в) де? коли? звідки? як?

5. Головні члени речення — це

а) додаток і означення;

б) означення і обставина;

в) підмет і присудок..

6. Однорідні члени речення — це слова, які:

а) близькі за значенням;

б) протилежні за значенням;

в) відповідають на одне і те ж запитання і відносяться до одно¬го і того ж слова.

7. При однорідних членах речення кома завжди ставиться перед сполучниками: 

       а) і, й , та (і);

б) а, але;

в) або, чи.

8. Розділові знаки правильно розставлені в реченні:

а) Собаки і кішки друзі наші менші..

б) Вони відчувають настрій господарів та відповідно реагують на нього.

в) Вони все розуміють але сказати не можуть.

9. Слова в словосполученнях пов'язані:

а) за змістом;

б) граматично;

в) інтонаційно.

10. Якщо узагальнююче слово стоїть перед однорідними чле¬нами речення, то після нього ставимо:

а) кому;

б) тире;

в) двокрапку.

11.До протиставних сполучників сурядності належать:

а) а, але, проте, та (але);

б) і, й, та (і);

в) або, чи, не то — не то.

12.Обставини в реченні підкреслюються:

а) однією рискою;

б) пунктиром;

в) крапкою і тире.

Завдання з української літератури учитель Андрієнко Ю.В. (12/03 - 20/03)

5-Б, 5-В класи: вивчити напамять вірші Т.Шевченка "За сонцем хмаронька пливе" стор. 195-196, "Садок вишневий коло хати" стор. 197.

7-В клас: опрацювати сторінки 206-211(прочитати про В. Симоненка, вірші В.Симоненка, дати відповіді усно на всі запитання), вивчити на вибір 1 вірш Симоненка напам`ять. 

8-Б клас: прочитати повість М.Коцюбинського "Дорогою ціною", дати відповіді на запитання стор.128 (усно), 133 (усно, завдання "Будиночок" - д/з  - письмово); заповнити картку , яка буде оцінена.

Завдання з української   літератури Андрієнко Ю.В. на 23/03 - 27/03

5-Б, 5-В класи: опрацювати сторінки 199-201, відповісти на запитання стор.201-202 ( 1-4 письмово, 5-10 усно) , прочитати статтю "Ліричний герой", виписати в зошит визначення "ліричний герой" та вивчити його.

7-В клас: прочитати "Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських" стор. 212-223, дати відповіді на запитання стор. 223-224 № 1-3 , 11 письмово, 4-10 усно.

8-Б клас: прочитати стор. 134-140, дати відповіді на запитання після тексту стор. 141 усно, завдання "Будиночок" письмово.        

Завдання з української мови (учитель Андрієнко Ю.В.) на 12/03 - 20/03

5-Б, 5-В класи: Прочитати §54, виконати вправи № 427 (усно), 428(усно), 429 ( письмово), 433(письмово).

розв`язати контрольну роботу за посиланням: https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-2-testovi-zavdannya-vidomosti-iz-sintaksisu-y-punktuaci-slovospoluchennya-i-rechennya-golovni-chleni-rechennya-5-klas-34752.html

7-А (група Андрієнко Ю.В.) : §40 , вправи 419 (письмово), 420 (письмово).

7-В: опрацювати §40, виконати вправи 411 (І, ІІ письмово), 413 (І, ІІ письмово), 418 письмово).

8-Б клас (група Андрієнко Ю.): §30, повторити теми «Звертання», «Вставні слова(конструкції), виконати вправи 306 (І-усно, ІІ, ІІІ письмово), 307 (І, ІІ, ІІІ письмово).  

Завдання на 23/03 - 27/03

5-Б, 5-В класи: повторити §54, виконати тести та завдання у вкладеному файлі "Тест ита завдання на карантин 5-ті класи"

7-А(група Андрієнко Ю.В.), 7-В класи: підготовка до контрольної роботи - виконати вправи 422 (І усн, ІІ письмово), 424 (письмово), розв`язати тести сторінка 149-150.

8-Б клас (група Андрієнко Ю.В.): підготовка до контрольної роботи - розв`язати тести сторінка 140-141. 

ВІДОМОСТІ З СИНТАКСИСУ І ПУНКТУАЦІЇ

Варіант перший

І. Запишіть у дві колонки речення  і словосполучення. 

Гріється на сонечку.  Котик не спить. Спить міцно. Теплого дня.  На подвір'ї.

2. Визначте межу речень і розставте розділові знаки. Підкресліть граматичну  основу в кожному реченні.

На осінніх канікулах ми їздили до Києва Київ — це столиця України це місто прекрасне.

3. Поширте речення другорядними членами, відповідаючи на запитання. Підкресліть другорядні члени речення умовними знаками. 

(Яке?) сонечко сідає. (Де?) випливає (який?) місяць. (Як?) ся¬ють зірки (над чим?).

4. Перекладіть українською мовою подані словосполучення.  

Стоять у доски,  пригласить к столу,  думать о маме,  отсутствовать по болезни,  чемпионат по футболу.

5. У записаному тексті розставте розділові знаки.

Вітер затих заспокоївся. А осінь розмальовує дерева і жовтими і багряними і золотими барвами. Килимом лягає листя всюди у парках скверах лісі. А сонце світить та не гріє.

6. Доповніть речення однорідними членами речення.

У кімнаті тепло і   ...     .  Вся дружна, ... родина зібралася вдома. Від¬почивають всі: і малюки, і   ...    .

Завдання з біології

5 клас: &40-43

6 клас: &46 Міні-проект "Значення рослин для існування на планеті Земля "

"Значення рослин для людини "

7 клас: &43-45 Доповідь на тему - Поведінка тварин у природі та методи її вивчення

8 клас: &45-46

9 клас: &45-46 - Доповідь-раси сучасної людини належать до одного виду-людини розумної

            &47-48

10 клас: &39-42

11 клас: &50-52 Доповідь-Червона книга та чорний список видів тварин.

Зелена книга Украіни

Завдання з географії

9 клас: &32-35

10 клас: &38-40

11 клас: &22-25

Завдання з англійської мови

Завражна М.О.

4-А клас:  1) Ex.1 p.77 (словникова робота, вчити слова),  Ex.3 p.77 (пис), WB №1-2 p.76-77

                 2) Ex.1 p.78 (словникова робота, вчити слова), Ex.2 p.79 (усно), WB №4 p.80

                 3) неправильні дієслова с.139-140

 

5-А, 5-Б клас: 1) Ex.1 p.154-155 (читати, перекладати), Ex.2 p.155 (пис)

                       2) Ex.5 p.156 (читати, перекладати), Ex.6 p.156 (пис)

                       3) неправильні дієслова (на літеру s, t)

 

7-А, 7-Б клас: 1) Ex.1 p.153 (усно), Ex.2-3 p.154 (пис)

       2) Ex.1 p.155-157 (читати, перекладати), Ex.2 p.157 (пис)

       3) неправильні дієслова в кінці підручника (повторювати, нові вчити усно й  письмово)

 

8-А, 8-Б клас: 1) Ex.1 p.131 (усно), Ex.2 p.131-132 (читати), Ex.3 p.132 (пис)

       2) 35 неправильних дієслів с.219-220

 

9-А клас:  1) Ex.2 p.125 (нові слова), Ex.3 p.126 (читати), Ex.4 p.127 (пис)

2) неправильні дієслова с.262 (усно й письмово вчити)

 

9-Б клас : 1) Ex.2 p.131 (читати), Ex.3 p.131 (усно), Ex.5 p.132 (пис)

2) неправильні дієслова с.262 (усно й письмово вчити)

Завдання з математики Коваленко Т.Ю

7 клас

Алгебра

&21(правила),повторити &20

Розв'язати 777,779,782,784,792,794.

Геометрія

&19,20 (правила)

Розв'язати 502,505,508

 

8 клас 

Геометрія

Опрацювати & 19,18

Розв'язати 688,692,695,697,703

 Алгебра 

Опрацювати &20-21

Розв'язати 775-779,807-811

Завдання з математики Борзенкова Наталія Олександрівна

11 клас алгебра

& 14( ст. 128-131) ,правила ,формули

розв № 14.20 ,14.22 ,14.29 ,14.33 ,14.38

геометрія

&10 (ст.268 )

розв №10.39 ,10.41 ,10.42 ,10.43,

10.65 ,10.69,10.63 ,10.79,10.83

9 клас алгебра

&15 опрацювати

розв № 671, 673 ,678

повт &8-14

розв № 628, 646, 652,655

геометрія

повт &6

розв №6.14, 6.15, 6.16.6.17, 6.24

& 7,виписати і вивчити формули

розв № 7.2, 7.4, 7.6, 7.15, 7.16, 7.19

6-а клас математика

повт & 28 

розв № 1267, 1269, 1272, 1276(5),1285,1303

опрацювати & 29 ,вивчити правила 

розв № 1315, 1318,1320,1323,1326,1329

8 клас алгебра

& 20 виписати і вивчити :

1. правила

2.таблиця сторінка 172

розібрати приклад 2,3

розв № 785,787,793

& 21 виписати і вивчити :

1.формули

2.таблиця стор 178

3.роібрати приклад 1

розв № 812

геометрія

& 20 виписати і вивчити 

правила  стор 134,малюнок 190 ,стор 135

розв № 717, 718, 719, 721

знати :

1.означення синуса ,косинуса ,тангенса 

2.як знайти катети

Завдання з математики Рейзіна Л.Г.

математика 5 класи прочитати і вивчити правила п.27,п.31

виконати номери №940,№943,№948,№954,"956,№959,№1118,№1121,№1125,№1130,№1131,№1133. 

готуємось до к.р. по цим двом парагрфам. 

6 клас

прочитати і вивчити правила п.28

виконати номери№1246,№1249,№1251,№1256,№1260,№1262,№1265,№1267,№1270,№1275,№1279.це завдання на перший тиждень.

10 клас

алгебра

п.12,№12,№22.

п.13вивчити формули

№13.4,№13.6,№13.12,№13.16.

п.15

№15.4,№15.6,№15.16,№15.18.

геометрія

п.10,стор.315,ортогональне проектування№10.33,№10.35,№10.41.

п.11 №11.8,№11.10,№11.15,№11.15,№11.21.

готуемось до к.р. на перпендикулярність прямих і площин.

Русский язык.8 класс.

Выучить параграф 28, повторить 27, упражнение 196(2).

Выучить параграф 29, повторить 27,28, упражнение 199

Фізична культура

https://www.youtube.com/watch?v=BNNYiqTH0hM
https://www.youtube.com/watch?v=LxjLU2VJV7o
https://www.youtube.com/watch?v=PbdMW2zG_DQ
Посилання на відео Ютуб з фізичними вправами

 Фізичні вправи ,котрі  повинні виконувати учні під час карантину.
Розминка, така як ми виконуємо на уроці , окрім спеціальних вправ з кута в кут.
Шановні учні , Ви повинні виконувати вправи тільки після розминки  та впоратись в 40-45 хвилин , між підходами відпочивати до 2 хвилин , вправи виконувати один раз день та 3 рази на тиждень!!!

УВАГА ! ВПРАВИ ВИКОНУВАТИ ТІЛЬКИ ПІД НАГЛЯДОМ БАТЬКІВ ,ДІТИ  СПЕЦІАЛЬНОЇ МЕДИЧНОЇ ГРУПИ , ВПРАВИ ВИКОНУЮТЬ З МЕНШИМ ДОЗУВАННЯМ ТА БІЛЬШИМ ВІДПОЧИНКОМ .

6 – А клас.
Хлопці : згинання та розгинання рук в упорі лежачи . Дозування 5 підходів по 10-12 разів.
Присід с вихідного положення стоячи . Дозування 4 підходи по 10-12 разів.
Дівчата: теж саме , але на колінах . Дозування 5 підходів по 7-9 разів.
Присід с вихідного положення стоячи . Дозування 4 підходи 9-11разів.
7 А , Б , В клас .
Хлопці : згинання та розгинання рук в упорі лежачи . Дозування 5 підходів по 10-12 разів.
Присід с вихідного положення стоячи . Дозування 4 підходи по 10-12 разів.
Дівчата: теж саме , але на колінах . Дозування 5 підходів по 7-9 разів.
Присід с вихідного положення стоячи . Дозування 4 підходи 9-11разів.
8 А , Б клас .
Хлопці : згинання та розгинання рук в упорі лежачи . Дозування 5 підходів по 12-15разів.
Присід с вихідного положення стоячи . Дозування 4 підходи по 10-12 разів.
Дівчата: теж саме , але на колінах . Дозування 5 підходів по 10 – 13разів.
Присід с вихідного положення стоячи . Дозування 4 підходи 10-12 разів.
9 –А клас :
Хлопці : згинання та розгинання рук в упорі лежачи . Дозування 5 підходів по 20-25 разів.
Присід с вихідного положення стоячи . Дозування 4 підходи по 10-12 разів.
Дівчата: теж саме , але на колінах . Дозування 5 підходів по 13– 15разів.
Присід с вихідного положення стоячи . Дозування 4 підходи 15-18разів.
10- А клас
Хлопці : згинання та розгинання рук в упорі лежачи . Дозування 5 підходів по 25-30разів.
Присід с вихідного положення стоячи . Дозування 4 підходи по 20 разів.
Дівчата: теж саме , але на колінах . Дозування 5 підходів по 15 разів.
Присід с вихідного положення стоячи . Дозування 4 підходи 20 разів.

11- А клас
Хлопці : згинання та розгинання рук в упорі лежачи . Дозування 5 підходів по 25-30разів.
Присід с вихідного положення стоячи . Дозування 4 підходи по 20 разів.
Дівчата: теж саме , але на колінах . Дозування 5 підходів по 15 разів.
Присід с вихідного положення стоячи . Дозування 4 підходи 20 разів.

gyravlovaa
17 Март, 2020 - 22:34

Я на этом сайте глаза сломала, пока нашла задание для ребенка, все разбросано....невозможно понять какое задание какому классу.