Інтегрований проект в 1 класі "Кіт - домашній улюбленець"

2010 / 10 / 17 - admin
Струбіцька Г.Й. Паспорт проекту Тема: Кіт – домашній улюбленець Мета:
  •  Поширити уявлення дітей про різноманітність тварин, що відносяться до «домашніх улюбленців»;
  •  Вчитись самостійно опрацьовувати матеріал з обраної теми:1. Підбирати вірші, загадки, казки, інсценівки.2. Створювати творчі художні роботи (малюнки, поробки, аплікації, м'які іграшки) на основі отриманих знань.3. Знайти цікавий довідковий матеріал про тварину.
  •  З'ясувати, яке місце в списку «домашніх улюбленців» посідає кіт;
  •  Розкрити цінність цієї тварини для людини (моральну, практичну, пізнавальну);
  •  Розвивати в учнів уміння спостерігати за тваринами, змальовувати їх зовнішній вигляд;
  •  Ознайомити учнів із зразками дитячої поезії і прози, народного мистецтва та фольклору про дану тварину;
  •  Виховувати в учнів любов до живої природи, почуття чуйності та доброти;
  •  Формувати дбайливе ставлення до тваринного світу.
Тип проекту: груповий, інтегрований. Предмети, що інтегруються: математика, читання, образотворче мистецтво, трудове навчання, розвивальне заняття. Вид проекту: інформаційно-художній. Об'єкт пізнання: Кіт – домашній улюбленець. Провідна проблема: дослідження зовнішнього вигляду, його звичок, стилю поведінки, спільні та відмінні риси кота домашнього з іншими представниками виду «котячих», створення образу кота в різних видах художньої творчості (теоретично і практично). Спосіб вирішення проблеми: пошук літературного матеріалу, мовних вправ, цікавих енциклопедичних даних, використання власних спостережень, освоєння групами різних практичних технологій. Тривалість проекту: 5 годин. Форма захисту: інформаційно-пізнавальна година з презентацією творчих робіт. Кінцевий продукт: виставка творчих робіт. Керівник проекту: вчитель. Учасники проекту: учні 1-Б класу ЗОШ І-ІІІ ст. №5 Костянтинівської міської ради. План виконання проекту І. Організація проекту 1. Формування основної проблеми та дидактичної мети. ІІ. Планування проектної діяльності 1. Вибір учнями, запропонованих вчителем, групових проектів. 2. Обдумування шляхів розв'язання проблеми. 3. Пошук матеріалів з теми: теоретичних та практичних. 4. Визначення джерел інформації, використання їх у проекті. ІІІ. Реалізація проекту   Форми роботи І етап: Математика - Фронтально Групами Парами  Індивідуально ІІ етап: Читання - Фронтально Групами Індивідуально ІІІ етап: Образотворче мистецтво - Фронтально Групами  Індивідуально ІV етап: Трудове навчання - Фронтально Парами Індивідуально V етап: Інформаційно-пізнавальна година - Фронтально Групами Парами Індивідуально Види роботи Фронтальні: Загадки; віршовані задачі; усний рахунок; бесіди; дискусії; читання таблиць з логічним навантаженням; читання слів, текстів; технологічних карток. Групові: Творча робота над задачею; звуковий аналіз слів; відбір матеріалу для теоретичної та практичної роботи; презентація творчих доробок. Парні: Робота з перфокартками; з довідковою, енциклопедичною літературою; практична робота; презентація творчих доробок. Індивідуальні: Креслення відрізків; розв'язування прикладів і задач; опрацювання текстових завдань; інсценізація; психологічнч вправи; презентація творчих доробок.